Оголошення про проведення…

Оголошення про проведення тендер

Оголошення про проведення тендер

Оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі товарів/послуг

Громадська організація «Курахівський центр місцевого економічного розвитку» в рамках грантового проекту «Реалізація енергозберігаючих заходів у навчальних закладах Курахівської громади», за фінансової підтримки компанії ДТЕК (сума гранту 480000,00 грн.), оголошує відкритий тендер на закупівлю та встановлення вікон пластикових з підвіконням, відливом, відкосами у Дачненської гімназії, яка розташована, у с. Дачне, вулиця Шкільна, буд. 1А Курахівської громади Донецької області.

Дата оголошення про тендер: 29.09.2021 р.

Термін подання тендерних пропозицій: до 05.10.2021 р.

 Предметом закупівлі єзаміна дерев’яних вікон на пластикові з підвіконням, відливом та відкосами:

Технічні вимоги до віконних блоків:

- Кількість камер в ПВХ – 6 і більше з товщиною армуючого п-образного профілю не меньше 1.5мм.;

- Монтажна ширина – від 70 мм;

- Приведений опір теплопередачі – від 0,76 м²*С/Вт;

- Допустиме значення повітропроникливості – від 6,0 кг/(м²·год);

- Індекс ізоляції повітряного шуму вікон – від 30 дБ;

- Формула склопакету – 4-10-4-10-4i;

- Фурнітура – стальна, цільна, відкривання стулок в 2-х площинах;

- Наявність москітної сітки на кожне вікно яке має відкривання стулки.

Для відведення води і сконденсованої вологи в нижніх профілях коробок і стулок передбачити спеціальні прорізи та у верхніх профілях отвори для вирівнювання тиску у внутрішніх порожнинах профілю.

 

Відлив стандартний (загиб всередину) 220 мм. Білий, сторона фарбування 1(Білий).

Підвіконня біле 450 мм. (2 загл.)

 

Термін виконання робіт: до 10.11.2021 р.

У вартість товару повинно бути включено:

1. Доставка товару до місця призначення, а саме: Донецька область, Курахівська громада, с. Дачне, вулиця Шкільна, буд. 1А.

2. Знiмання засклених вiконних рам.

3. Демонтаж вiконних коробок в кам'яних стiнах з вiдбиванням штукатурки в укосах.

4. Демонтаж дерев'яних пiдвiконних дощок в кам'яних будiвлях.

5. Розбирання вiдливiв з листової сталi.

6. Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками площею до 3 м2 з металопластику в кам'яних стiнах житлових і громадських будівель.

7. Встановлення пластикових пiдвiконних дошок.

8. Встановлення віконних зливів.

9. Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленням на клеї.

10. Шпаклювання стін та укосів шпаклівкою.

11. Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін (укоси).

12. Улаштування основи під штукатурку з сітки по цегляних та бетонних поверхнях.

13. Шпаклювання відкосів шпаклівкою.

14. Навантаження смiття вручну.

15. Перевезення сміття.

Закупівля здійснюється в рамках проєкту без ПДВ.

 

Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України: не є платниками ПДВ, постачальники, що мають  досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі/надання послуг, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна/ акт виконаних робіт, сертифікати якості). 

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  4. Оригінал Рахунка-фактури; 
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Та інші документи, якщо вважає за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуг (найбільша кількість замінених вікон).

Тендерні процедури:

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: kzmer.2015@gmail.com до 05.10.2021 року або за телефоном /095/533-79-03

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та у відсканованому (електронному вигляді, у форматі PDF) надіслані учасником за ел. адресою: kzmer.2015@gmail.com до 16-00 год. 05.10.2021 року:

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 16-00 год. 05.10.2021, розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найбільшу кількість замінених вікон.

Результати тендеру будуть повідомлені організатором учасникам тендеру шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.  Дата засідання тендерного комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 06.10.2021 року.

Додаткові застереження:

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

 

Керівник ГО «КЦМЕР»                                                          

Запорощенко С.Ю.

телефон /095/533-79-03

 

 

 

ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ

 

м. Курахове                                                                                                   «____» ________ 2021 року

 

_________________________(повне найменування постачальника) _______________ ________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, м. ХХХ, вул. ХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ГО «Курахівський центр місцевого економічного розвитку» щодо участі у тендері, що проводиться Організацією на закупівлю: __________________________, згідно з вимогами, висунутими ГО «Курахівський центр місцевого економічного розвитку», згідно тендерного оголошення №____ про _______________________ від _.08.2021 року.

Вивчивши тендерні вимоги ГО «Курахівський центр місцевого економічного розвитку», _________________________ (повне найменування постачальника) ______________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується поставити товари ГО «Курахівський центр місцевого економічного розвитку» відповідно до наступних умов: 

  1. Найменування послуг/робіт/товарів: ____________________.
  2. Якість послуг/робіт/товарів відповідатиме: ________________________.
  3. Ціна послуг (грн., з/без ПДВ): ____________________.
  4. Кількість послуг/робіт/товарів ___________________.
  5. Строк надання послуг/виконання робіт/поставки товару: __________________.
  6. Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.
  7. Опис/характеристика послуг/робіт/товарів: _______________________.
  8. Умови оплати: ___________________.
  9. Умови, які необхідно виконати організації для отримання послуг/робіт/товарів: _____________________.
  10. Податковий статус постачальника: _________________________
  11. КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції  _____,00 грн. (_______ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 

 

До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус
  4. Зразок Договору поставки товару

 

 

 

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

 

Опубликовано 30.09.2021